Digitalt öppethus Skärgårdsentreprenör

Välkommen till oss. Besök vårt möte för den ettåriga YH utbildningen Skärgårdsentreprenör den 27 april. Se länk nedan.

Hur är utbildningen upplagd? Vad förväntas av mig? Hur fungerar LIA? Hur ser arbetsmarknaden ut efter examen? Ja, vi vet att det kan dyka upp många olika slags frågor hos dig som funderar på att söka en utbildning. Därför anordnar vi på Sjösportskolan digitala informationsträffar för att du förhoppningsvis ska få svar på dessa frågor och funderingar.

Vår digitala informationsträff sänds via Microsoft Teams. Du behöver inte något konto för att delta utan kan ansluta som "gäst" via din dator eller mobiltelefon. Varje informationsträff pågår i 1-2 timmar och du väljer själv hur länge du deltar. Tillfället är valfritt, ingen anmälan krävs och det är helt kostnadsfritt. Det enda du behöver för att kunna koppla upp dig via länken är internetanslutning.

Teams-länk finner du nedan.

Skärgårdsentreprenör 27 april kl.15 -16
Klicka här för att ansluta till mötet

Skärgårdsentreprenör - Fartyg- och Maskinbefäl klass 8, 210 poäng är en unik utbildning för dig som vill jobba i båtbranschen.
 -Drömmer du om att tjäna ditt levebröd till havs? Vill du jobba till sjöss? Skulle du vilja driva ditt egna skärgårdföretag eller söka anställning inom fisket, RIB charter, taxibåtar, jobba för båttillverkare, båtsäljare, testbåtar, elbåtar, tångodling, hummerfiske, upplevelseturer som däcksman eller liknande?

Den börjar i september 2023 men ansökningen har redan öppnats. Slutar i juni 2024.

Här länk till en tidigare inspelad informationsträff för Skärgårdsentreprenör:

Jese Leos

Konsult