Seacamp advanced

NYHET SEACAMP ADVANCED För alla som varit med tidigare erbjuder vi nu äntligen en fortsättning, Sea Camp Advanced. Vi åker snabbare, ibland i större båtar, och längre ut i skärgården än förut.

Sea Camp är så roligt att många deltagare väljer att återkomma år efter år. Du kan gå kursen flera gånger och ändå lära dig nya saker.

Våra kunniga instruktörer placerar in alla eleverna i olika grupper beroende på kunskap och tidigare erfarenhet så alla elever får maximalt med nya roliga utmaningar.

Men för dig som vill testa ngt helt nytt nu har vi SEACAMP ADVANCED För alla som varit med tidigare erbjuder vi nu äntligen en fortsättning, Sea Camp Advanced. Vi åker snabbare, i större båtar, och längre ut i skärgården än förut. Det ingår fler utflykter och vi ökar på svårighetsgraden på teorin. Nu börjar teorin likna Förarintygsnivån. Häng med på årets roligaste vecka, på vattnet, vid lägerelden, och med nya kompisar. (I stockhohlm ingår dessutom en övernattning  mellan dag 4-5 på Ägnö.) Datum och pris finns i kurslistan.

Jese Leos

Konsult