Båtmässan Göteborg 3-11 februari 2024

Våren närmar sig med stormsteg och med den kommer en ny båtsäsong som utlovar spännande äventyr på vattnet. För att säkerställa att du är redo för allt det vackra havet har att erbjuda, presenterar vi våra mässerbjudanden.

Oavsett om du är en erfaren skeppare eller nybörjare vid rodret, finns det alltid något nytt att lära och upptäcka hos Sjösportskolan. Vårt breda utbud av kurser och utbildningar sträcker sig från grundläggande navigeringstekniker till avancerade fartygscertifieringar, och inkluderar även spännande aktiviteter för unga sjöfarare.

Utnyttja våra mässerbjudanden från idag till den 11:e februari

• 15% rabatt på fritidskurser med koden: SjössMässa
  • 50% rabatt på onlinekurser med koden: OnlineMässa

Dessa otroliga rabatter är ett tillfälle du inte vill missa för att rusta upp din marina kompetens inför den kommande säsongen.

Besök vår hemsida på www.sjosportskolan.se för att utforska vårt fullständiga kursutbud och säkra din plats redan idag!

Din dröm är värd en riktig båtskola!