Sophia - Scampi 30

Peter Norlins Scampi är fortfarande en av de mest välseglande båtarna man kan hitta i skärgården. En riktig klassiker tar dig med på våra Seglarintygskurser. Sophia är en bekväm, rymlig och välutrustad kölbåt för äventyr i skärgården. Scampi 30 har fem bäddplatser, men det går även att sova fler ombord om man gillar varandra. Med sitt djupgående på 1,65 meter kommer hon in i de flesta naturhamnar där man kan avnjuta nylagad mat från spisen ombord.

Fartyget är utrustat med kyl, värmare, badplattform och det finns gott om utrymme för att stuva packning. Scampi 30 är en riktigt familjevinnare som erbjuder en trygg och säker plattform för att glida fram mellan öar och skär.

Kontakta oss för mer information genom att ringa eller maila oss på Sjösportskolan alternativ fyll i vårt frågeformulär så återkommer vi till dig så fort som möjligt.

Mail: info@sjosportskolan.se

Specifikationer Sophia