Segla med S/Y Alicia på västkusten

Se några pärlor av Bohuslän ombord på Alicia

Upptäck några av Bohusläns alla pärlor med Alicia.
Alicia utgår vanligtvis från Marstrand men är flexibel och ni kan komma överens om att start på någon annan plats.

NI kan hyra Alicia över en dag, eventsegling med företaget eller en längre seglats. Ni väljer!
När man hyr Alicia ingår alltid skeppare.

Fyll i bokningsförfrågan och lämna ett meddelande om vad ni är intresserade av så kontaktar skepparen er för vidare diskussion.

Dagcharter

Helgcharter

Veckocharter

Bokning görs direkt av båten i direktdialog med skepparen.

Sjöställ finns att hyra